А давайте-но традиційно пробіжимося поглядом по найбільш інтригуючих кіноанонсах майбутнього року

Супергероїку поки відсунемо в запас, якщо там з’явиться новий Джокер, ми завжди встигнемо добігти до кінотеатру. Ну і не будемо забувати про умовності — частину анонсів притримують, тож ближче до літа чекаємо приємних відкриттів у другій трейлер-хвилі.

1917, з 30 січня

Оскароносець Сем Мендес (усі ж пам’ятають Красу по-американськи?) нарешті відбув термін головного з бондіани, звільнився і взявся за своє. Нас чекає експрес-занурення у Першу світову війну — двом англійським вістовим доведеться дуже постаратися, щоб встигнути попередити сусідній підрозділ, що їх чекає засідка.

Фільм скроєний невидимими монтажними склейками під режим реального часу, що завжди цікаво. Бюджет у межах $100 млн, у каст залучили шановних британців — Марк Стронг, Ендрю Скотт, Колін Ферт, Бенедикт Камбербетч. Але головна принада — сам режисер. Давно чекаємо хорошого кіно від Мендеса, у нас свої стійкі асоціації з тим страшним роком, але пропустити 1917 не можна.

Джентльмени, з 30 січня

Ще одне перспективне британське повернення — Гай Річі награвся у виробника планетарних блокбастерів і нарешті готовий зіграти на своєму полі. Так, усім на втіху, Гай знову випускає кримінальну комедію, а то ми вже хвилювалися, адже у Діснея ще стільки успішних мультфільмів, на реміксах яких можна зрубати зайвий ярд!

Великий трав’яний дилер (Меттью МакКонахі) намагається вийти з бізнесу, а конкуренти зриваються з ланцюга і роблять йому пропозицію, від якої не можна відмовитися. Будьмо відвертими: фабула не така вже й важлива, у ній сумнівів немає, як і в касті — всі раді знятися у Річі. Знову радісне передчуття. Сподіваюся, Гай зняв те, що вдається йому найкраще.

Вперед, з 5 березня

Кіностудія Pixar ледь не святіша за Папу римського, їхній новий оригінальний повний метр опиняється у топ-списку очікувань просто за замовчуванням. А хто може битися з ними в умінні створювати не просто сезонні мульти, а довгограйливі анімаційні хіти, які працюють на всю сім’ю? Цього разу нас чекає світ, у якому технології витіснили магію і роуд-фентезі про двох юних ельфів, яким надано шанс повернути зниклого батька. Як завжди, Pixar із дітьми не сюсюкає і дорослих тем не цурається — Вгору вже був, тепер чекаємо Вперед!

Фонзо, не раніше квітня

Найризикованіша ставка в цьому топі — і режисер (Джош Транк) нічим не примітний, і дату виходу кілька разів переносили. Але цей фільм має два вкрай вагомі плюси — у головній ролі тут Том Гарді, а грає він Аль Капоне.

Ми побачимо легендарного гангстера на схилі його життя, після в’язниці, з нейросифілісом та іншими обтяжливими наслідками бурхливої кар’єри. Брезклий і маразматичний бандит згадуватиме минулі дні — Гарді не звикати до важких ролей. Вся надія на нього.

Принцип, з 16 липня

На мою скромну думку, саме Крістофер Нолан нині є найкращим режисером нашої планети, тож пройти повз його новий фільм ніяк не можна. Сюжет тримається у найсуворішому секреті, навіть трактування назви Tenet (принцип, постулат, догмат, доктрина, переконання) нині достеменно невідоме.

Жовта преса звужує коло, підвищуючи нагороду за зрозумілий витік, множаться теорії, та вже є чутки, що частина подій відбувається в Україні. Щоправда, зняли їх в Естонії. У Мережі нескладно знайти кілька цілком правдоподібних викладок про новий задум Нолана, але таким чином можна зіпсувати собі задоволення від фільму. А воно нам треба? Все одно варто йти, і найкраще зі свіжою головою.

Дюна, з 17 грудня

Зате все зрозуміло з сюжетом фільму Дюна, нової екранізації того самого роману Френка Герберта. Після Того, що біжить по лезу 2049 розумник Дені Вільньов взявся за ще одне мегазавдання — переказати у двох фільмах історію, якій, якщо чесно, формат серіалу підійшов би набагато краще. Але має ж хоч хтось працювати і на великий екран — Вільньов є однією з головних і останніх надій любителів повнометражної наукової фантастики. Пам’ятаємо про Стінга та стару екранізацію Девіда Лінча, але дуже сподіваємося на нову Дюну.

Вестсайдська історія, з 17 грудня

Джордж Міллер і Мартін Скорсезе вже довели, що у гравців збірної U-70 вистачає пороху для створення актуального кіно. Тепер шанс «видати вдалий ремікс» з’явився й у Спілберга — під наступне Різдво він випустить римейк класичного мюзиклу, що адаптував для Америки історію кохання Капулетті й Монтеккі. Ще одна ризикована ставка, але це ж Спілберг.

 

Джерело: НВ